www.centrum-car-audio.pl

Regulamin:

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane:
  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje potwierdzenie złożenia zamówienia e-mailem.
  4. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się w przypadku zamówień:
    • płatnych przy odbiorze - po potwierdzeniu telefonicznie złożonego zamówienia
    • płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  6. Na prośbę kupującego do zamówienia wystawiana jest Faktura.
  7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia rachunku.
  8. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
  9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Klient zostanie powiadomiony o kosztach dostawy. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
  10. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier
    • przelewem bankowym na konto sklepu
  11. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  12. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić to e-mailem pod adresem: pphumar@op.pl . Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóĽniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  13. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.